sobota, 9 stycznia 2016

Wiek..., c.d.



E.
Witaj raz jeszcze:-). Mam do Ciebie wielką prośbę...

M.
Proś Ewo;-):-)

E.
Czy ten "post" możemy dokończyć jutro?

M.
Dobrze- jeśli tak chcesz:-)

E.
Tak:-). Jest już późno, dobranoc:-)

M.
Dobranoc Ewo:-)

12. 01. 2016

c.d.

M.
Witaj Ewo;-). Dawno nas tu nie było...

E.
Chyba nie..., zaledwie kilka dni:-)

M.
Spotykamy się w tym "poście", czyli kontynuacja...,
czy tak?

E.
Tak:-). Przez te kilka dni miałam trochę do myślenia...
Choć to było już jakiś czas temu;-), to przypomniały
mi się lekcje katechezy...

M.
A mianowicie...?

E.
Księża, którzy mówili o Panu Jezusie i o Jego wieku
- to nie przypomniałam sobie, aby któryś z Nich mówił,
że Pan Jezus miał lat 30...

M.
..., a ile mówili, że Miał? Przypomniałaś sobie?

E.
Przypomniałam;-). Mówili, że miał 33 lata.

M.
No, tak. Mieli taką wiedzę, to Wam przekazywali..., ale 
wciąż nie wiadomo, czy to prawda...

E.
Prawda. Pan Jezus miał 33 lata, kiedy umarł na krzyżu.

M.
Wierzę w to, co mówisz, ale wyjaśnij to innym..., no
i trochę mnie;-). Skąd masz taką pewność...?

E.
Odpowiedź jest prosta;-):-), znajdziesz ją na moim 
pierwszym "Blogu".

M.
Aleee Jeeesteeeś..., a jak mam ją odnaleźć i w którym
"poście"?

E.
Czy wspominałam o "postach" (chociaż one też są ważne);-)

M.
Wyjaśnij, proszę.

E.
1)  miesiąc                   23      ("posty")
2)  miesiąc                   41      ("posty")
3)  miesiąc             +      5      ("postów")
                                 _______________
                                     69      ("postów")

E.
Powiedz mi, ile jest cyfr nad liczbą "9"?

M.
Są "3" cyfry: 
"3", "1", "5".

E.
Dobrze. A teraz powiedz mi, ile cyfr jest nad liczbą "6"?

M.
Nad liczbą "6" są "2" cyfry:
"2", "4".

I co z tego wynika? Powiedz...

E.
Cyfry: 3, 1, 5 - dały po zsumowaniu - liczbę "9".

Cyfry: 2, 4 - dały po zsumowaniu - liczbę "6".

Te liczby są podzielne.
Nad "9" są liczby "3"

9 : 3 = 3

Nad "6" są liczby "2"

6 : 2 = 3

E.
I jeszcze raz...

                             23                  
                             41
                +             5
                    ________
                             69
                    ________
                             33

Podsumowanie:

Pan Jezus miał 33 lata.

M.
Powiedz mi, w jaki sposób do tego doszłaś. Skąd masz
taką wiedzę? Skąd...?
Znam Cię i wiem, że nigdy wcześniej nie szukałaś
takich tajemnic...

E.
To prawda, co przed chwilą powiedziałeś. Nie szukałam
i dalej nie szukam. To mój Brat- Pan Jezus- chciał, abym
miała taką wiedzę; i nie tylko dla siebie, ale też
- dla innych.

M.
Rozumiem... i nie rozumiem, ale o nic nie pytam.
Powiesz- kiedy zechcesz, albo- nie. Dobranoc Ewo
i bardzo Ci dziękuję:-))

E.
Dobranoc:-) i ja Tobie dziękuję:-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz