niedziela, 3 stycznia 2016

Pacierz (cały)



E.
A teraz podam wszystkie modlitwy, jakie odmówiłam
przed Świętami Bożego Narodzenia:-)

M.
Ja już je znam, ale z przyjemnością posłucham je jeszcze
raz, choć zdaję sobie sprawę, że podasz tylko tytuły:-)

E.
Tak- podam tylko tytuły tych modlitw, czyli "PACIERZA"
(całego):
- Modlitwa Pańska,
- Pozdrowienie Anielskie,
- Skład Apostolski,
- Dziesięć Przykazań Bożych,
- Najważniejsze przykazania,
- Przykazania kościelne,
- Błogosławieństwa ewangeliczne,
- Główne prawdy wiary,
- Sakramenty święte,
- Warunki Sakramentu Pokuty,
- Trzy cnoty Boskie,
- Cztery cnoty główne,
- Najważniejsze dobre uczynki,
- Uczynki miłosierne względem duszy,
Uczynki miłosierne względem ciała,
- Siedem grzechów głównych,
- Ostateczne rzeczy człowieka,
- Akt wiary,
- Akt nadziei,
- Akt miłości,
- Akt żalu,
- Apel Jasnogórski,
- Anioł Pański.

Później odmówiłam jeszcze dwie, inne modlitwy:
- Modlitwa przed jedzeniem,
Modlitwa po jedzeniu.

M.
Dużo tych modlitw, ale jeszcze raz- bardzo dziękuję:-)).
Z tego, co pamiętam- odmówiłaś jeszcze jedną modlitwę,
ale jej tutaj nie widzę..., przeoczyłem ją...?

E.
Nie pisałam o niej. Ta modlitwa będzie w następnym
"poście". Do usłyszenia, za chwilę;-)

M.
Do usłyszenia, Ewo:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz