niedziela, 3 stycznia 2016

Inne krótkie modlitwy



E.   
A oto jeszcze "Inna krótka modlitwa":

    "Niech będzie Bóg uwielbiony, niech będzie uwielbione
święte Imię Jego. Panie, Ty wiesz, że Cię kocham.
Panie, zmiłuj się nade mną. Panie, do kogo my pójdziemy?
Uwierzyłam, że Ty jesteś Chrystusem.
Ty jesteś moim Panem, Ty jesteś moim Bogiem.
Nauczycielu dobry.
Tęsknię za Tobą, Boże.
Kiedyż przyjdę i zobaczę Ciebie?
Jezu, ufam Tobie.
Panie miej cierpliwość nade mną".

E.
To tyle z mojej strony, w tym "poście".

M.
A z mojej strony- jeszcze nie... , Chcę powiedzieć, że ja
uwierzyłem w Boga i to o czym do tej pory napisałaś:-)

E.
Uwierzyłeś, bo to wszystko, co napisałam- pochodzi też
od Boga.

M.
Tak właśnie sobie pomyślałem- tak, jak napisałaś:-),
dziękuję:-)

E.
I ja Tobie dziękuję:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz