wtorek, 22 marca 2016

Życzenia Wielkanocne



                              Życzenia wielkanocne




                                  Serdeczne życzenia
                       by Chrystus Zmartwychwstały
                                           był Mocą
                                 w codziennym życiu
                                           Nadzieją
                                 w chwilach trudnych
                                          Światłem
                                 które wskazuje drogę.


Wiary, Nadziei i Miłości 
            dla Ciebie i Wszystkich Tych, którzy
niemal codziennie odwiedzają moje skromne progi;
zaglądają na moje Blogi.

Pozdrawiam serdecznie, Ewa:-)

I jeszcze coś ważnego. 31 października 2015 kupiłam
znany napój. Na nakrętce, a właściwie jej wnętrzu
zobaczyłam napis - trzy słowa:

1. Chodź.
2. Przytul.
3. Przebacz.

W internecie jakiś czas temu znalazłam przepiękną
grafikę - ilustrującą te trzy słowa. Dziękuję pięknie
tej Osobie, która ją utworzyła:-)

A oto ta grafika.




A teraz coś dla Wszystkich Dzieciaków - Tych Małych
i Tych dużych:-)


Wesolutkich kurczaczków,



Uśmiechniętych i słodziutkich zajączków,



A w Waszych serduszkach- mieszkania dla Pana Jezusa




On na pewno do Was przyjdzie, aby dać Wam:
Wiarę.
Nadzieję.
Miłość.

Bo taki jest Pan Jezus - mój Brat.
On też może być Twoim Bratem.

Uwierz.
Zaufaj. 
Miłuj.

On przyjdzie, przytuli, przebaczy.

I weźmie Cię w swoje ramiona- jak Dobry Pasterz.
Przytuli Cię, jak zabłąkaną owieczkę. On Cię kocha 
- tak, jak i mnie:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz