czwartek, 10 marca 2016

Kolejne dni czerwca...




M.
To już dziś będziesz o tym pisać...?

E.
Tak:-)

13 czerwca 2014- św. Antoniego Padewskiego

Tego dnia obchodził kiedyś imieniny- jeden z moich dziadków
- ten, którego już tu nie ma:-(. W roku 2014 obiecałam
sobie, że odwiedzę w Dniu Ich Imienin swoich bliskich. 
Tak też zrobiłam. Kupiłam znicze (dla Wszystkich),
a kwiaty- dla Dziadka. Po południu, pojechałam autobusem.
 Odwiedziłam też paru Znajomych i Chrzestnego.
Było dość gorąco. Usiadłam przy kaplicy. Byłam tam sama.

M.
Nie bałaś się???

E.
"Nie lękajcie się" i jak to mówiła moja Babcia- "Żywych
się bój - nie umarłych". Odpoczęłam trochę i ruszyłam
w stronę przystanku, ale wcześniej coś się wydarzyło...
Nigdy wcześniej nie zwracałam na to uwagi, ale na wielu
grobach zobaczyłam Pana Jezusa z napisem-
- "Jezu ufam Tobie", ze znanego obrazu i nagle na grobie
swego Taty, zobaczyłam bardzo wyraźnie napis
- "Jezu ufam Tobie", a na tych grobach, gdzie widziałam
Osobę Pana Jezusa wyraźnie słyszałam- "Patrz. Tu
Jestem i tu i tam. Spójrz. Nie zwracałaś przedtem na mnie
uwagi...".

M.
Ewo, a co to miało znaczyć???

E.
Tyle wiem, co Ty...

I kiedy już byłam na przystanku, położyłam pustą siatkę
i usiadłam na niej- w nadziei, że zaraz przyjedzie autobus...
Zapaliłam papierosa... . Ze dwa razy 'zaciagnęłam' się,
gdy patrzę- zza zakrętu wyjeżdża elegancki, drogi
samochód, a w nim- za kierownicą jakiś starszy Pan.

SPOTKANIE PO... LATACH...

M.
Opowiesz o tym??? .... ale się cieszę:-))

E.
Patrzę- miga światełkiem, które pokazuje mi, że będzie 
skręcał w moją stronę... i nagle zatrzymał się. Otworzył
drzwi. Zawołał mnie. Podeszłam. Myślałam, że chce o coś
zapytać- o drogę, gdzie ma jechać..., a On zapytał o co
innego. Zapytał, "gdzie chcę jechać". Powiedziałam Mu
swoją miejscowość, a On mi na to: "Pani wsiada".

M.
Wiem, że jeździsz "autostopem", ale nie bałaś się...?

E.
Nie. Mimo, że to starszy człowiek- wyglądał na dość
poważną Osobę, inteligentną i wykształconą. Ruszyliśmy...

M.
Opowiadaj tę rozmowę. Znam ją, ale posłucham jej jeszcze
raz:-)

E.
Opowiem, ale już w następnym "poście", bo teraz idę już
spać. Dobranoc i do usłyszenia:-)

M.
Do usłyszenia:-) i dobranoc:-)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz