sobota, 5 marca 2016

Psalm...





 Psalm 115

"Wierzę w Boga! Tym się chlubię,
Chociaż myśl przed Panem gubię.

Choć ciernista życia droga,
Duch mój zawsze szuka Boga.

Nawet wielcy przyjaciele,
Niosą zdradę, kłamią wiele.

Bóg mnie nigdy nie zawiedzie,
Da ratunek w każdej biedzie.

Cóż Ci oddam w zamian, Panie,
Za Twe troski i staranie?

Kielich zbawczy wezmę w ręce,
Z hołdem złożę go w podzięce.

A najświętsze Imię Twoje,
Wielbić będą pieśni moje.

Śluby Panu uczynione,
Przed ludem będą spełnione.

Drogocenna jest dla Pana,
Śmierć wybranych nieskalana.

Spójrz, o Panie, na nędznego,
Z wiernej matki - sługę Twego.

Otom pęta grzechów zrzucił,
Teraz pieśń Ci będę nucił.

I ofiarę czystą złożę,
Imię Twe uwielbię, Boże.

I ozdobię Twą świątynie,
Co przyrzekłem, to uczynię.

Chwała Ojcu i Synowi,
Chwała Świętemu Duchowi.

Jak z początku, tak i ninie,
Niechaj Imię Pańskie słynie."


                                             Ewa 


E.
Ktoś takie piękne słowa napisał, może król Dawid.

Dziś i ja mogę śmiało wypowiedzieć te słowa.

Popisuję się pod nimi.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz