niedziela, 28 lutego 2016

Obrazy



E.
Witaj ponownie;-)

M.
Jesteś już??? Witaj:-)

E.
..., a teraz zapowiedziany "post"- "Obrazy".

Wspomniałeś, że mam kilka obrazków, na których
jest Pan Jezus. To prawda..., ale dziś opowiem Ci
o trzech.

Pierwszy obraz kupiła moja Babcia- Mama mojej Mamy.
Obraz ten nosi nazwę:
Najświętsze Serce Jezusa Błogosław Nam

Drugi obraz, to:
Bóg bogaty w miłosierdzie
I tę historię znasz, bo opisywałam ją w jednym
ze swoich "Blogów".

Trzeci obraz... i niech ten obrazek na razie będzie:
Tajemnicą

M.
Ewo- wiem, że zaznaczasz kolorami pewne sprawy
na swoim "Blogu", ale po raz pierwszy robisz to inaczej...
Ja znam te kolory. Nie raz zaznaczałaś nimi:
Niebieski- to:           WIARA.
Zielony- to:           NADZIEJA.
Czerwony- to:         MIŁOŚĆ.

M.
Powiedz, proszę (jeżeli możesz), co to oznacza?
Wytłumacz chociaż, to co wiesz...

E.
Pierwszy obraz kupiła moja Babcia. Z czym kojarzy 
nam się serce? Serce kojarzy nam się z Miłością.
Na Sercu jest Krzyż. To oznacza mękę, cierpienie, ból.
Kto jest na tym obrazie? Na obrazie tym jest Pan Jezus.
Największa MIŁOŚĆ, jaka może być. Odsłania
swoje Serce, aby pokazać nam, jak bardzo Kocha człowieka
- Ciebie, mnie, każdego z nas. Serce, które przeszło
tyle bólu, męki i cierpienia. Więcej Ktoś napisał
w "Litanii do Najświętszego Serca Pana Jezusa".

Babcia nie tylko przyniosła obraz. Ona przyniosła
Pana Jezusa. Ona przyniosła MIŁOŚĆ.

E.
Drugi obraz, to ja kupiłam- "Bóg bogaty w miłosierdzie".
Co mówił mi "Głos wewnętrzny"? Usłyszałam:
"Czekałem tu na Ciebie. Zabierz mnie ze sobą".
Zapytasz- "Kolejny obraz z Panem Jezusem"?
Odpowiem- tak. Czy tylko kolejny??? Nie tylko.

Ten obraz, to tak naprawdę kopia obrazu- "Ufam Tobie".
ale też "Miłosierdzie", bo na nim jest napis:
"Bóg bogaty w miłosierdzie. Do mego domu przywiozłam
NADZIEJĘ i MIŁOSIERDZIE.

E.
Trzeci obrazek nazwałam TAJEMNICĄ. Na nim również
jest Pan Jezus. Ten obrazek, to nie tylko Pan Jezus,
bo tak jest w istocie. Ten obrazek, to również WIARA.

Czy musiałam mieć Je wszystkie trzy? Tak, ale to już
Tajemnica Boga.

M.
Czuję, że to nie wszystko..., o czym chcesz opowiedzieć...

E.
..., bo to jest prawda, co czujesz i jak:-), ale o tym
napiszę niebawem. Kolejna nocka nas zastała;-),
dobranoc:-)

M.
Dobranoc Ewo:-). Śpij spokojnie, niech Ci przyśnią
najpiękniejsze sny;-):-)

E.
:-):-):-)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz