niedziela, 14 lutego 2016

Inny temat...



E.
A dziś opowiem Ci "Inny temat", tzn. coś- o czym
nie wiesz...

M.
Cóż takiego chcesz mi opowiedzieć?

E.
Niespodzianka:-), ale to, co już wiesz, to na pewno,
że pokazuję mojemu Bratu- Jezusowi- pokazuję
zdjęcia, jakie robię nad rzeką- przeważnie są to chmury...,
ale nie tylko...

M.
A co takiego jeszcze pokazujesz...?

E.
Pokazuję Mu wiele innych rzeczy, ale też "emotikony",
"gify ruchome"..., i o tym też wiesz. Niektóre Jezus
widział kilka razy...

M.
A powiedz mi Ewo, czemu to robisz...?

E.
Część mojego życia już zna- a to z moich "Blogów",
a to z opowieści innych..., czy to w moim domu, czy
też innych domach- nawet wtedy- kiedy mnie tam nie ma...
Pokazuję Mu- to, co mam. Pokazuję, bo czasami czuję,
że tego chce ode mnie Pan Jezus.

To, co wydarzyło się w tym roku- tego nie wiesz:-(

M.
Co takiego się wydarzyło?

E.
Jakieś dwa tygodnie wcześniej znowu je pokazywałam.
Nie wiem, ale (chyba) nie zwróciłam uwagi, które "gify"
podobają się mojemu Bratu..., ale to nic.
W jakiś szczególny sposób wybrał sobie jeden..., 
tak jakby "po ludzku" powiedzieć- chyba najbardziej
Mu się podobał.

M.
I ta Osoba, która je zrobiła. To Pan Jezus Ją natchnął,
aby coś takiego wykonała, choć na razie nie wiem,
o jakim "gifie" mówisz, choć znam je wszystkie, jakie masz.

E.
To, co przytrafiło mi się w dniu- 26. 01. br.- nie słyszałam
wcześniej, aby się komuś to przytrafiło...
Spróbuję to opowiedzieć, ale i narysuję. Może w jakiejś
"części" pokażę to, sama zobaczyłam:-). Niesamowite.
Z "uporem maniaka" po raz kolejny zapytam Tych
- jak mogą nie wierzyć w to, że Boga nie ma?
Potrzebują "CUDÓW"?

M.
Opowiadaj Ewo:-). I znowu mnie zaskoczyłaś.

E.
Dokończę ten "post", ale nie dziś:-(

M.
Ale Jesteś..., Ewo:-((. Czemu tak robisz?

E.
Poczekaj cierpliwie i nie gniewaj się:-)

M.
No, dobrze... . I nie gniewam się..., bo za co??? Jeśli
trzeba poczekać, to poczekam:-)

E.
To i ja się cieszę:-) i dobranoc piszę:-)

M.
Zanim odpowiem "dobranoc"- mam dwa pytania do Ciebie.
Odpowiedz jeszcze dziś. Proszę:-)

E.
Pytaj:-)

M.
1. Czy napiszesz o rozmowie z ks. biskupem?
2. Czy narysowałaś już ten inny rysunek- rysunek
    dla Pana Jezusa?

E.
Jeszcze nie narysowałam, ale narysuję:-) i dziękuję za
przypomnienie:-).
Odnośnie rozmowy..., napiszę o tym.

M.
Dziękuję Ewo i teraz i ja piszę- dobraaanoc:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz