poniedziałek, 28 grudnia 2015

Wybrane życzenia...




M.
Witaj Ewo:-)

E.
Witaj:-)

M.
Poprosiłem Cię poza Twoim "Blogiem", abyś napisała
te życzenia, które do mnie wysłałaś i do innych.
Osobistych Twoich nie będę przytaczać, ani Ty moich.
Tak uzgodniliśmy:-). Wiem, że dużo różnych życzeń
wysłałaś do innych swoich znajomych..., choć Oni
napisali pierwsi.

E.
Tak, to prawda..., ale nie ważne, kto pierwszy;-);-)

M.
Wysłaliśmy do siebie sporo życzeń. U mnie jest taki
zwyczaj, że wysyła się je przez cztery dni. U Ciebie
tak nie było, ale mimo tego podobał się Tobie ten zwyczaj.
Niczego nie sugerując- powiedziałaś, że zgadzasz się.

Wszystkie życzenia były piękne, ale wybrałem dwa.

E.
Tak. One też podobają się dla mnie:-). Dziękujemy dla
Tej osoby, która je napisała:-)

M.
A oto one:

"Tak niewiele nam potrzeba,
by przytulić się do nieba.
Zdrowia, szczęścia, bliskich blisko
i miłości ponad wszystko.
WESOŁYCH ŚWIĄT!"

I kolejny:

"Spotykając  się przy stole,
Podzielmy się sercami,
Z tymi, którzy są teraz
I co byli z nami.
Bo Bóg rozdaje miłość,
Wszystkim, bez wyjątku,
Zesłaną na ziemię
w małym Dzieciątku."

E.
Piękne są te wiersze? Prawda?

M.
Prawda. Są piękne:-). Kilka prostych słów, a ile znaczenia...

E.
Otóż to.

M.
A Tobie dziękuję, że je znalazłaś i wysłałaś do mnie:-)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz