czwartek, 17 grudnia 2015

Nocne rozmowy o...



E.

"Mowa jest srebrem, a milczenie - złotem".



M.
O! Już jesteś;-). Czekałem na Ciebie:-)

E.
Jestem, jestem:-). "Nocne rozmowy o...", czyli o tym,
o czym obiecałam wczoraj- Nocne rozmowy 
o Ewangelii... i komentarzach do Niej (może nie wszystkich).

Pamiętasz, o czym opowiadałam  poza "Blogiem"?

M.
Opowiadałaś o tym, jak bardzo zabolały Cię niektóre 
komentarze, o których była mowa min. na temat "ziarna
i plew". Czy tak?

E.
Tak. Powiedziałam o swoich wątpliwościach memu 
Bratu i o tym, jak zabolały mnie niektóre słowa.
W jednym z tych komentarzy była nawet 'część' słów,
jaką powiedział ks. Proboszcz...

M.
W dniu obchodzonym, jako dzień św. Moniki (rok 2014) ?

E.
Tak, to prawda. Tłumaczyłam, że tu u nas w Polsce są
ludzie, którzy mają nazwisko "Plewa". Jak Oni się
czują, gdy słyszą tę Ewangelię, a szczególnie komentarz
do niej..., że są gorsi...???

M.
Ewo, zgadzam się z tym, co napisałaś ; ale zapewne
i Ty zgodzisz się ze mną- z tym, o czym za chwilę napiszę...
Te porównania, to nie tylko do Tych ludzi- ludzi
o takim nazwisku. One mogą dotyczyć każdego z nas...

Zgodzisz się z tym?

E.
Tak-to prawda, co powiedziałeś:-)

M.
A powiedz mi, jak takie porównania"lepszy- gorszy"
mają się do "Przykazania Miłości", zwanych też jako
"Najważniejsze przykazania"
- "..., a bliźniego swego, jak siebie samego", KOCHAJ.

Odpowiedz też na moje pytanie- Któż z nas chciałby być
porównywany do "plew", do tego, czego się nie chce;
do tego, co inni mogą odrzucić...???

E.
Na Twoje pytanie odpowiem, ale już w następnym "poście".
Nie gniewaj się na mnie. Dobrze?

M.
Na Ciebie mam się gniewać?:-). Coś Ty;-). Wiem, że 
już idziesz spać. Dobranoc Ewo.

E.
Dziękuję, że rozumiesz. I Tobie- dobranoc:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz